Vaken tidigt?

Godmorgon alla!
Eller asso typ godkväll för mig.. har varit vaken fett länge redan. Asso snacka om att jag har kommit i ngn konstig dygnsrytm. Jag vet inte vad det är med mig. Somnar tidigt o vaknar tidigt. Igår på kvällen drog jag, pappa, farmor och farfar på kinarestaurang, och vi kom inte ens hem sent runt tio kanske och då gick jag o la mig direkt. Sen imorse vakna jag runt åtta, halv nio helt av mig själv.
Nu har jag iaf satt på mig gymkläderna och ska tagga iväg till gymmet. Körde på inbakad fläta också för det e så jävla skönt att ha när man gymmar. Ska kolla på spring byxor på Stadium idag får se om jag hittar ett par som jag vill ha. Sen ska jag komma hem, plugga och sen får vi väl se.. kanske träffa Jennifer?
Ha en fin dag!



Ska iväg nu och bygga lite muskler på gymmet! ses senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0