Kom nyss hem..

..efter att ha varit i stan med Marianne. Det va fett längesen vi sågs och hon råka få med sig mina vantar så nu har vi en anledning att träffas snart igen.

Imorse vakna jag klockan åtta helt av mig själv. Antar att det är vädret det beror på iaf somnade om till nio. Sen vakna jag o plugga till typ elva, åt frukost, plattade håret, klädde på mig och sen åkte jag in mot TC.
Nu e jag hemma o sitter o ruttnar framför datan har verkligen hur tråkigt som helst. Ska iaf plugga lite kanske träffa Jennifer senare, sen halv nio ikväll spa vi äta på Thailändsk bufé med familjen. GOTT! Men mer om det senare.. ha det bra så länge..



Saknar multivitaminen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0