Jennifer häraaa

heeeey alla
eftersom joyce inte bloggar, tänkte jag ta o blogga lite åt henne :p
jeepp, jag har varit i skärholmen med min familj o inte gjort så mycket.. skulle egentligen plugga idag men pallade inte.. har fan sagt varje dag att jag ska plugga så gör ja inte det.. -.- tog med mig hela skåpet fan.. anwayy imorron blire fest på kvällen i kafet..vi ska dricka, äta o massa saker. men joyce e inte här.. kommer ha så tråkiiit utan henne -.- men vi kommer ha festen för på måndag börjar fastan.. o då ska jag inte äta godis, bakelser/tårta, dricka läsk.. elr nått :D aja ska nog ta o sova nu.. joyce somnade för länge sen.. men hon kommer i alf hem på måndag.
caiooo!

här får ni e sååå fin bild på mig xD haha (driver om ni inte fatta)

kolla min blogg alla joyce besökaree! www.jeeennifeeer.blogg.se <33 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0