Guldiga skor fint? fult?





Hittade de här guldiga skorna i Libanon som ser exakt ut som mina gamla vita. Båda är av märket Replay och det e engligt mig de skönaste skorna efter converse. Men jag vet inte Guld på fötterna e det verkligen fint? Skit billiga var de iaf 250 spänn och de e äkta. Det fanns i gråsilver också som jag tänkte köpa men det fanns inte i storlek 39 bara 40 och de va för stora. Mina vita har jag inte tagit av mig sen förra året när jag köpte de, de passar till allt verkligen. De e helt trasiga innuti och de går knappt längre att använda. Men vad tkr ni, ska jag våga ha mina guldiga skor, men isf till vad? Det passar ju inte till allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0