God"morgon"! <3

Tjo alla!
Egentligen det e inte morgon men vafan jennifer sover fortfarande så vad ska man säga? hon ligger i sängen medans jag har städat hela mitt rum utan att hon har vaknat -.- Sover som en jag vet inte vad :P men ändå..
Igår åkte min pojkvän iväg och han ska va borta hela helgen kmr sakna han men vi kmr ses på tisdag sen igen :) fett konstigt att säga pojkvän ju haha har inte vant mig än :P men iaf..
Sen på kvällen åkte vi hem till Geshaw som fyller år!! Grattis igen habibti! och vi hade fett mysigt och åt hur mkt mat som helst gott vare också.. Efter maten öppna vi presenter och kollade på film. myys men jag somnade -.-

Iaf nu ska jag städa mitt rum lite till och plugga lite kanske.. sen kommer laura till oss då måste allt va klart..
Ville egentligen hinna gymma också (det bra när man har träningsvärk) men jag kommer inte hinna idag får göra det imorgon. Då ska vi passa på att byta min mobil. Funderar på en I-phone men jag vet inte.. e osäker.
Jennifer ska typ bo här under helgen idag o imorgon men det blir nice har saknat henne som fan när jag va i libanon. Fast hon sakna mig mer :P

Aja ha en fin dag alla.. lägger upp fler bilder sen PUSS! <3



Bild på Jenni när jag hälsa på hennes skola :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0