....

okej jag vet det va fett länge sen jag blogga men jag pallar inte.. plus att jag har fullt upp med prov o vänner o pojkvännen osv så till påsk kommer jag nog inte blogga så mycket.

Iaf igår va jag med pojkvännen o vi hade öppethus i skolan sen gick vi på bio och sen kom vi hem hit o åt lite middag..

I fredags va jag på en KEFF fest också.. bilder finns på www.jeeennifeeer.blogg.se <--- jennifers blogg..
Då Laura hängde på och vi hade kul med betty och sharon.

Idag ska jag tagga till gymmet sen åka hem till min pappas hus och äta lunch med låssasmamma och farmor o farfar.. och sen plugga MATTE! PANIK! det prov på tisdag.. fan kan ingenting om räta linjens ekvaiton -.-

Aja önska mig lycka till iaf.. Puss på er! <3



Fin bild på mig och Diiisa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0