ADHD? DAMP?

.. nånting av de måste jag ha.. asso lite iaf.. det går i släkten på min pappas sida och min mamma blev påverkad genom att leva med han så nu hela släkten e påverkade.. Familjen Damp.. Familjen ADHD.. okej nu jag har ingen jävla aning om vad jag sitter och snackar om.. ba babblar på.. är typ fett trött men pallar inte sova.. sov två timmar idag och sen drack jag kaffe för att vakna och nu e jag hyper!

Drog till gymmet på morgonen och sen drog jag hem till pappa o dusha o åt där.. har inte varit där på grymmt länge.. men det va mys.. sen på kvällen kom jennifer o hennes la familia.. aja ska sova nu e fett trööttt.. Godnatt! :* <3



En skön bild på mig med älsklings Cicci som e blond igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0