Shontelle - Impossible ♥


Kommentarer
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Den allra sista? Nope den har jag inte sett än. Jag kunde inte gå när det var premiär och jag har just nu ingen att gå med och se den. Vill ju helst inte gå själv heller.



Ja jag blir också deprimerad... jag vill att det ska fortsätta. Man har ju liksom växt upp med dom! :D

2011-07-15 @ 00:01:06
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Det orkar jag absolut förklara!



När du ska göra ett nytt inlägg så är det ju en rad där du ska skriva in en rubrik. Bredvid den så finns det en liten kalender som är svart. Den trycker du på och då får du upp Juli månad och alla datum. Du trycker på det datumet du vill att inlägget ska komma upp och sen kommer det upp en klocka så att du kan få välja klockslag. Efter att du har gjort det så trycker du på publicera! :) Hoppas du förstår... annars får du fråga igen!

2011-07-15 @ 01:12:51
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0