Sad of bad update..

Asso tjo alla! jag kom hem för typ två två timmar sen och åt godis så hade inte tid att blogga. Ni vet ju att jag mötte upp mina vänner, det gamla klasskompisar som jag inte har träffat sen femman, och det va så kul att träffa de igen! hade verkligen saknat de och vi hade det jätte mysigt. Vi satt på espresso house till klockan åtta och sen drog jag hem till min pojkvän och åt middag sen.. Kommer sakna hnm eftersom jag inte kmr att träffa hnm på länge. han ska typ till skåne och träffa vänner. Aja hoppas han får det bra.
Annars har jag nog inte så mycket att berätta. Juste! när jag kom hem låg en STOR godispåse och väntade på mig. haha det va egentligen pappas. han fick tre sånna. typ 5 kg sammanlagt. LYX!
Kmr en dagens outfit iaf.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0