Plats 194 happy or what? :P

Idag skrev jag upp bloggen på bloggriket.se och i början av dagen låg jag på 1149 platsen elr ngt och nu 194! Så snälla rösta på mig så att jag blir topp 100! :D
Aja nu på kvällen har jag chattat med lite folk och funderat på vad jag ska ha på mig på lördag. Då ska vi fira pappa på riktigt med vänner osv. Kom fram till att jag ska ha en svart klänning som jag köpte från libanon nu sist jag var där och sen accesoarer. Tog massa prov bilder som antagligen kmr upp imorn ;) MEn ingen aning vad jag ska ha för skor.. inte converse iaf.. då med.. det blir för mkt.. Vill ha ett par vanliga svarta bellerinaskor. Får leta ;)
Aja nu tänkte jag iaf borsta tänderna och sova! Imorgon ska vakna tidigt för jobb. Kmr ta cyckeln imorn :) Puss på er! Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0