Vrf ska kärlek vara så jävla svårt och komplicerat? <3

Omg nu har vi bråkat igen.. och vi är inte ens tsms.. hur fan skulle det blivit om vi va det? Skulle vi typ dödat varandra då eller? Jag försöker verkligen kämpa för att vi ska hålla ihop.. men det e så svårt när det känns som att han inte bryr sig.. han fattar verkligen inte att jag älskar honom.. och om han nu gör det förstår han inte vad det innebär för mig att älska någon.
Jag e fett osäker, för eftersom vi inte är tillsammans vet jag inte vad det som vi har kallas.. på G? Ibland kan det kännas som om vi är tillsammans på riktigt, utan att vi har pratat om det. Sen faller vi tillbaka och då är vi bara vänner.. Hur ska jag veta? Vad e rätt och fel? Jag vet att jag har problem att lita på folk men om det e det som e problemet.. hjälp mig isf. Visa mig att jag kan lita på dig.. Jag vill inte bli sårad igen. Så snälla visa vilken som är den rätta vägen att ta.
Duvet att jag älskar dig..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0