Tjo alla snorungar!..

..Nu e jag i libanon. Idag spenderade vi typ den mesta av dagen i sjukhuset. Vi var ju dar for att traffa min morfar. Jag sa val att han fick hjartattack darfor vi akte tidigare. Aja vi traffade han idag iaf och det var tva besokstillfallen om dagen och man fick bara ga in en i taget. Men nar jag traffade han for forsta gangen borja jag stor grata.. jag kunde inte halla mig. Det kandes som om allt bara kom pa en och samma gang.
Sen gick vi hem och at och sen gick vi tillbaka till sjukhuset. Da gick det battre.
Efter det akte vi till ett jattefint centrum och gick runt i affarer och at och det var typ sa vi har spenderat var dag.

Det var 23 grader idag ockso och min mamma tvinga med mig min dunjacka -.- men iof de seger att det kmr bli kallare.. Svensk sommar var det idag iaf..

Nu sitter jag i soffan och bloggar fran min mosters data (var gamla) och jag hitta massa roliga gamla bilder.. ouff javla fjortis. Det finns bilder jag bara vill glomma asso -.-

HAHA eftersom jag inte har ngra nya kmr lite gamla harliga bilder :P

Btw Jennifer och Cecilia kann er sa javla saknade bada tva! och jenni ente bta3rfe enno bmout fike w ktir shta2tellik!



Jag kollade igenom bilderna och de va fett monga orkar inte legga in nu men det kommer sen.. lovar.. Men den her bilden for ni iaf. Cicci tog den po mig i kaffestugaaaaan :P

Yalla Ska sova nu.. moste vakna tidigt imorgon och plugga lite innan vi oker till sjukhuset. Ha det bra alla! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0