Test

1. Humör just nu? Lite deppad
2. Favoritgodis? Sura, lakris och choklad
3. Är det nåt du absolut inte äter? Gröt
4. Kläder just nu: jeans och en randig tröja
5. Musik just nu? R&B
6. Favoritkläder? Jeans
7. Är du bra på matte? Om jag koncentrerar mig
8. Favoritfärg? Alla men mest svart
9. Hur många kuddar sover du med? 1
10. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? mobil, data och min favoritperson
11. Spelar du nåt instrument? nej men jag spelade gitarr
12. Morgon- eller nattmänniska? Natt
13. Vem är viktigast för dig? Min mobil, min kille
14. Det bästa du vet? Sunga
15. Framtidsdrömmar? secret..
16. Teknisk eller oteknisk? Ooteknisk
17. Är du kittlig? aa som fan
18. Stjärntecken? Skorpion
19. Rädd för insekter? nej men de äcklar mig
20. Det här är jag bra på: Sjunga?
21. Lyckotal? 4
22. Favoritförfattare? ??
23. Favoritord? ÄÄSCH
24. Vad vill du jobba som? ingen aning
25. Skriver du dagbok? Nej men jag bloggar
26. Namnsdagsdatum? Har ingen namsdag
27. Födelsedag? 4/11
28. Synliga ärr (antal)? massor
29. Din bästa vän (namn)? Jennifer
30. Stökigt eller välstädat? ofta välstädat men just nu BOMB!
31. Bästa årstiden? Vår
32. I julklapp önskar jag mig? Jul har redan varit
33. Är du helt jävla dum i huvet? Nej?
34. Vad hänger på väggarna i ditt rum? En tavla på Marlyn Monroe, fotoram, hylla med mina parfymer och typ en skriv tavla..
35. Vilken färg har du på tapeterna? Ljus beiga.. fast jag har en fondvägg också..
36. Ljust eller mörkt bröd till frukost?  Mörkt
37. Vilken läsk är godast? Coca-Cola
38. Vad gör du helst? Festar, shoppar, e med killen o med kompisar
40. Den här frasen älskar jag att höra? Jag älskar dig                              

41. Hur många syskon har du? inga..
42. Bäddar du din säng?
Nej bara om jag kmr få gäster
43. Är du allergisk mot något? Nötter
44. Är du mörkrädd?
Beror på.. inte från själva mörkret utan mer utav folk som gömmer sig i mörkret..
45. Vad är du mest rädd för? Läskiga gubbar :P

HAHA, vaddå inget liv? Aja nu ska jag typ in och dusha och sen sova.. e fett trött.. Godnatt på er alla söta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0