Lördag 19-02-2010

Vet.. jag har inte bloggat på ett tag men jag har inte orkat..
nu iallafall sitter jag och ska städa min rummet liten.. och sen ska jag packa lite kläder.. åker till libanon på torsdag.. Fett kul men asso jag kommer sakna min bebi fett mycket..
But what to do?
Aja han kommer hem till mig iaf på typ tisdag eller onsdag och då ses vi lite innan vi åker..
Jag skulle egentligen hem till han idag men han e fortfarande sjuk så det blir inget..
HAHA btw Igår på kvällen jag låg typ på golvet och plugga och sen jag somna.. snacka om att jag fick ont i ryggen när jag vakna -.- ouff typiskt mig.. klantig som alltid..
Imorgon ska jag åka till centrum, ska träna lite på gymmet och sen skulle jag och mamma kolla om jag kan byta ut min mobil mot en annan.. kanske blir en IPhone.. MEn det jag e rädd för är att det blir fett jobbigt när man messar med touch. Jag har en ipod touch typ den äldsta modellen men jag vet inte att ha en mobil me touch e kanske jobbigare.. aja whatever. Vi får väl se.
Yalla nu ska jag plugga, städa och packa. Bloggar senare. Ha det jete fint och praa!
HAIDOOO! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0