Hejdå alla!

Heej och hejdå är typ det jag skulle skriva..
Va hemma hos min älskling idag och vi hade det hur kul som helst och allt gick skit bra att träffa hans föräldrar osv.. ni vet ju att jag va fett nervös innan.
Egentligen skulle vi resa till libanon på torsdag kväll men min morfar fick en hjärtinfarkt idag så min mamma bokade att vi skulle resa imorgon istället så att vi kan vara med honom och familjen..
Det betyder att jag kommer att missa två prov men familjen kommer först..
Nu har jag packat klart det sista och ska hoppa in i dushen och sen sova. Har en lång dag framför mig imorgon.
Ska försöka blogga lite där ner ifrån men ni får ha det så bra alla så länge!
Ses efter lovet! MWAH :*



Bild från när jag var med tjejerna på resturang ;)


Kommentarer
Postat av: Cicci

åk inte :( lämna mig inte :( miss u <3

2011-02-23 @ 17:34:44
URL: http://ceciliaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0