Fett sur -.-

Ni vet att mina helg planer skulle vara att jag typ åkte hem till laura på fredag och sen typ skulle hyra film med älsklingen hemma och på lördag skulle jag hem till honom och käka middag.. men nu tydligen fick min mamma utbrott och hon dampa fett mycket.. så nu får vi väl se det som skulle bli en toppen weekend om det fortsätter vara det. Vi har fan lov sen och laura kommer vara bortrest då i 2 veckor och min hbb också och jag med då kommer jag inte kunna träffa någon av dom! Plus att jag och laura har inte träffats sen jullovet..
Aja men vad ska man göra.. föräldrar måste bara förstöra.. det är deras hobby.. ska plugga nu och jag är inte på humör för dagens skämt men vi kom på ett nytt idag så jag slänger upp den.. ha det bra alla.. ta hand om er och gör inte så er mamma dampar på er också.. det har konsekvenser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0