Dööda miig

Just nu e jag fett sur.. och ledssen.. och bara helt förstörd..
Imorse tog de in min farfar i ambulans till akuten för han ramlade typ från sängen.. tycker så synd om honom.. sen har bara min dag varit fucked up.. sen nu såg jag mitt matteprov på vår hemsida och jag fick jättedåligt.. '
Do you blame me for beeing mad? sad? crying?
Sen jag och pappa bråka också.. allt blir bara fel..

Förutom allt dåligt som hände så träffade jag Jennifer i centrum.. köpte en pocket mascara från isadora.. kosta bara 10 kronor.. Det e fett bra att alltid ha i jackfickan ju.. istället för att gå runt med alla mina sminkprodukter i en enda klump.

Aja ska plugga lite matte nu sen dusha, sen sova.. vi ses sen godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0