LITE BIIOO!

Tjo broar och bröder! hur mur ni allah? prå? fint! Vanlig skola.. Sen när jag kom hem åt jag lite och va resten av kvällen framför datan fast jag egentligen borde pluggat. Har både matte prov och religions uppsats tills imorgon.. men aja.. e lite lat nu pallar verkligen inte koncentrera mig.. undra vrf? :O
haha iaf imorgon har vi idrott.. pallar verkligen inte med det.. Kommer typ bara komma hem och ruttna elr något sånt -.- fårse om jag pallar gå till gymmet.. det skulle behövas asso..
Men på fredag!! då slipper jag ruttna! Direkt efter skolan typ kommer jag åka och ta såndär gardacil spruta.. det e min andra och de tar fett lång tid att ta.. flera månaders mellanrum. Sen ska jag åka in till stan möta min sötnos och så ska vi kolla på bio :P
Aja nu e jag iallafall grymt trött, ska ner och dusha sen sova! NIIIIIIICEE!
Ha en underbar dag imorgon och tack uck buck ni kummit till min plugg uck lesa den!
Heidoo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0