Esfår på fruga

Vilken svordom använder du mest? - Cp, fan, fuck you typ..
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - halv sju och snoozar till sju
Var köper du dina matvaror ifrån? - LIDL och typ coop o hemköp
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? - venne..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - vet inte walla..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - aah
När var senast någon stötte på dig? - igår
Vad åt du till middag senast? - kött och potatis sallad
Kan du vissla? - Yeas
Tittade du på tecknat när du var liten? - aa
Äger du några popband t-shirts? - popband? Nej, rockband.. IRON MAIDEN!
När flög du senast? - 4 veckor sen..
Pratar du några andra språk? - aa, Libanesiska, Franska och Engelsk
Har du gråtit offentligt? - Hahaha aah hela tiden
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? - aa piercing i naveln och ett till i brosket i örat..
Vad har du med dig in på bion? - Cola och Snacks
Vad har du för väder? - Soool
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? - Jag går i nian
När sov du senast på golvet? - haha förut när jag lår på golvet o plugga sen jag somna.. :P
Vilken är din favorit drink? - Cola!!
Gillar du din boendesituation? - Helt okej
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? - Från klockan 21 och vakna 8.. då sover jag perfekt..

Är dina dagar fullbokade och stressiga? - Ibland..
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? - Ouff.. skojja inte..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? - 16 BREE!
Tror du på liv på andra planeter? - vet inte asso...
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? - Jag e TUUNG!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Om jag skulle! Det klart jag kommer!
Tycker du om att krama folk? - Ah det nice
Äger du en digitalkamera? - Nee.. men jag ska ha en systemkamera en dag..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? - Angelina Jolie.. cp -.-
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? - JAaaa.. 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? -
nej..
Är du mörkrädd? - inte för själva mörkret.. men att inte veta vad som finns i mörkret..
Tre saker du alltid har med dig? - MOBIL,TUGGUMMI och SL-KORT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0