Tjo broar o bröder o ni på söder :P

Asso försökte blogga idag från min mobil men allt fucka upp sig.. Fick en ny lur btw.. av pappa helt random dendär Experia Arc.. sa jag det förut? iaf jag fick den för jag har varit så duktig bel skolaa :P mina föräldrar har verkligen skämt bort mig den här veckan.. har fått tre par converse, ny mobil och ett halsband av älskling.. Igår va det en månad vi e tsms.. vi hade fett mysigt.. han bjöd mig på middag och grejer.. sen fick ett fett gulligt halsband av han i silver.. det e typ ett hjärta med en pärla i :) Sen idag jag, laura, betty, makta, geshaw, maja, mikey, kristi och zeinab va o firade jenni.. med middag, spel o snack vi hade fett mysigt..  och hon fick massa presenter.. haha juste glömde kiana också :P hehe.. aja sitter nu o driver med lite folk.. hörs senare PUSS!

Fuck.. spanjoren Sharon också haha tänkte väl att jag glömde ngn :P -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0